Spring til indhold
Forside

Ny ph.d.-stipendiat: Signe Stidsing Hansen

Lagt online: 01.03.2023

Pr. 1. marts 2023 startede Signe Stidsing Hansen som ph.d.-stipendiat ved forskningsgruppen Historie, Institut for Politik og Samfund.

Ny ph.d.-stipendiat: Signe Stidsing Hansen

Lagt online: 01.03.2023

Signe er ph.d.-stipendiat tilknyttet Historie og skal skrive et projekt med udgangspunkt i Museumssamlinger. Projektet undersøger, hvordan museumssamlingen er positioneret og praktiseret i nutidens museum samt hvad skal der til, for at museumssamlinger kan spille en aktiv og relevant rolle i museet og i samfundet.

Signe er uddannet fra Aalborg Universitet i 2006 og har siden da været ansat ved først Vendsyssel Historiske Museum og siden 2017 som samlingsinspektør ved Nordjyske Museer.

Fibigerstræde 1, lokale 20
9220 Aalborg Øst